اسپیکر بلوتوثی, گجت های خانگی

سرگرمی های هوشمند

افزایش تعداد دستگاه هایی که براساس تکنولوژی اینترنت اشیاء (loT) کار می کنند باعث شده است، نوع ارتباطمان با وسایلی که در زندگی روزمره با آنها تعامل داریم و برای سرگرمی از آنها استفاده می کنیم دچار تغییر گردد، خصوصاً وسایل سرگرمی که در خانه از آنها استفاده می کنیم در حال تحول اساسی هستند. امروزه تعداد و تنوع دستگاه های سرگرمی خانگی هوشمند که می توان در بازار جهانی بافت بسیار بیشتر از قبل شده است. از سیستم های صوتی بی سیم بلوتوث و تلویزیون های هوشمند گرفته تا سیستم های کنترل صوتی مانند آمازون اکو (Amazon Echo)  که به دستورات و نیاز مربوط به سرگرمی شما پاسخ می دهند. دستگاه های سرگرمی که در خانه بیش از هر زمان دیگری هوشمند شده اند.

این دستگاه های هوشمند چیزی فراتر از یک رابط کاربری جدید ارائه می دهند. آنها تجربه دیدن و شنیدن شما را دگرگون می کنند، خواه تماشای فیلم ، انجام بازی های ویدئویی، گوش دادن به موسیقی، یا سرگرم کردن خانواده و دوستانتان باشد.

هاب مرکزی : با استفاده از یک دستگاه هوشمند مرکزی می توان چندین دستگاه صوتی و تصویری را با استفاده از گوشی هوشمند، دستگاه کنترل مادون قرمز و فرمان صوتی کنترل کنید. همچنین می توانید از هاب ها برای پخش موسیقی از طریق بلوتوث استفاده کنید و همچنین سایر دستگاه های هوشمند را در خانه خود کنترل نمایید.

تلویزیون های هوشمند: امروزه تلویزیون های هوشمند مجهزبه سیستم عامل های درونی هستند و می توانند بدون استفاده از تجهیزات جانبی (Setup Box) محتوای ویدئویی را پخش نمایند و می توان با استفاده از برخی ابزارهای بسیار کوچک هوشمند که بصورت یک ابزار متصل به پورت USB (USB Dongle) طراحی شده اند به راحتی به بیش از 2000 کانال تلویزیونی دسترسی داشت.

پروژکتورهای هوشمند: پروژکتورهایی قابل حمل و دارای سیستم عامل داخلی هستند که علاوه بر اینکه به راحتی به موبایل های امروزی متصل می گردند، می توانند با استفاده از سیستم عامل داخلی خود به اینترنت متصل شوند و محتوای تصویری آنها را در تصویری به بزرگی 120 اینچ با استفاده از باتری داخلی خود به نمایش گذارند.

کنترل های هوشمند: هم اکنون سیستم های کنترل هوشمندی در بازار وجود دارد که به شما این امکان را می دهند که کلیه تجهیزاتی که با امواج مادون قرمز (IR) کنترل می شوند را از طریق گوشی هوشمند خود در همان محل یا از راه دور تحت کنترل درآورید. در نمونه ای دیگر این قابلیت وجود دارد که کنترل وسایل منزل را با حرکت دست انجام دهید.

بلندگوهای بی سیم هوشمند: بلندگوهای جدید با استفاده از اتصال WiFi و یا Bluetooth برای تبدیل شدن به یک سیستم توزیع شده در ساختمان و پخش یکنواخت موسیقی طراحی شده اند. بسیاری از این تجهیزات امکان اتصال به موبایل و پاسخگویی به تلفن از نقاط مختلف منزل با استفاده از میکروفن های تعبیه شده در آنها را دارند.

Smart Speaker image
بازگشت به لیست